Acesta a fost numele prezentarii sustinuta la TeCOMM 2013, eveniment la care ne-am anuntat participarea si am dat 3 invitatii cadou. Tema principala a prezentarii fiind orientata spre loializarea clientilor unui magazin online si retentia acestora.

Pentru ca mai jos poti urmari inregistrarea video de la prezentare, azi nu am sa-ti povestesc foarte multe in scris.

In mare s-au prezentat informatii concrete despre dimensiunea unei piete online pentru anumite produse / servicii, obiceiurile de cumparare din Romania. Analizand numarul de cautari pentru anumite cuvinte cheie, trend-ul acestora, interesul utilizatorilor din Facebook pentru nisa ta, iti poti face rapid cateva calcule pentru asteptarile tale.

Inainte de a calcula rate de conversii si cat ai putea castiga, e important sa introduci in ecuatie investitia initiala minima, care sa te ajute sa ajungi la masa ta de posibili clienti.

Daca esti in business de mai multi ani, cu siguranta ai observat o crestere a costurilor pentru traficul din magazinul tau, deci implicit si costul de achizitie pe client creste, odata ce rata de conversie per global scade (asa spun statisticile). 

Ideea generala este aceea de a fi transparent cu clientii tai, de a-i face sa se simta mandri de relatia lor cu tine, de a recunoaste, a-ti cere scuze si a repara eventualele probleme aparute, de a-i face sa se simta importanti atunci cand trebuie, nu atunci cand o face toata lumea, de a-i trata oarecum personal (aici ma refer la oferte si automatizari ).

S-a mai discutat si despre experienta utilizatorului in pagina ta, unde el trebuie sa se simta foarte sigur, sa aiba incredere in acel site / magazin. Mai departe s-a mers pe analiza si optimizarea intregului proces de vanzare.

Cei interesati pot urmari prezentarea video de pe YouTube :

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rVxsNe8Gqfw[/youtube]

Sau prezentarea de pe Slideshare:

Urmareste si prezentarile din trecut:

Cosmin Daraban

Comments

comments