Pagina de contact a unei pagini web desii este ultima afisata in bara de meniu, este una dintre cele mai importante elemente a unui site. Teoria ca pagina de contact de a fi prezenta in ultimul buton este destul de logica ; adica dupa ce un potential client intra pe pagina ta, afla despre tine, vede ce produse / servicii vinzi, vede un eventual portofoliu si este convins ca vrea sa lucreze cu tine acum te poate contacta.
Numarul de telefon este cel mai raspandit element de contact in randul magazinelor online, care au ales sa-l afiseze in partea de sus, pentru ca vizitatorii sa poata contacta rapid departamentul de vanazari. In cazul magazinelor online este recomandat ca la pagina de detalii produs sa avem numere de telefon de la mai multi operatori de telefonie atat mobila cat si fixa, iar afisarea acestor numere sa fie in format HTML, astfel cei care viziteaza paginile web de pe telefoane mobile au posibilitatea de a suna rapid la numarul dorit.
In pagina de contact atat magazinele online cat si paginile de prezentare numerele de telefon fix si numarul de fax pot creste gradul de increderea a unui client fata de acea firma. A nu se uita mentionarea numelor persoanelor de contact .
Formularul de contact din pagina trebuie sa fie cat mai simplu (cu un numar minim de campuri ex: nume, email , mesaj) .
Pagina de confirmare – aici poti da informatii legat de termenul de raspuns pentru mesajul trimit si chiar poti sa-i multumesti celui care te-a contact prin intermediul formularului. Utilizand pagina de confirmare poti face si masuratori in Google Analytics pentru a vedea de unde, cand si cum au venit in site cei care te-au contactat.
Este indicat ca sub formularul de contact sa avem un scurt text informativ prin care sa asiguram vizitatorii ca datele trimise de ei sunt strict confidentiale si nu vor fi facute publice.
Butonul de trimitere a mesajului trebuie sa fie cat mai vizibil, in cazul de fata aici se face call 2 action.
Adresa fizica este un alt element important care trebuie afisat pe un site si aici fiind sugerat ca informatiile sa fie afisate in format HTML, pentru ca vizitatorii sa poata utiliza functia copy-paste.
Harta interactiva – Google Maps a devenit tot mai utilizat in scopul de a afisa locatia fizica a firmei tale pe harta in ideea de a fi gasiti cat mai rapid de clientii tai.
Prezenta in social media poate fi prezentata prin link-uri spre retelele sociale pe care activezi ca firma, nu ca utilizator (Twitter, Facebook, Google+ si LinkedIn)
Te sunam noi – un formular care cere numarul de telefon al unui client care vrea sa fie contactat de care firma.
Utilizarea imaginilor ridica mult gradul de incredere a unui vizitator fata de firma respectiva, aici se pot utiliza poze cu sediul firmei, chiar si cu chipul celor ale caror nume sunt afisate ca persoane de contact.
Acest articol vine ca si continuarea a celui in care am spus ca orice afacere trebuie sa aiba un site cu 5 pagini.
Tu ce elemente de contact folosesti ? Ce alte idei mai poti da ?
- Concurs pe Facebook – Sfaturi si idei pentru o strategie de succes - aprilie 22, 2019
- Mituri despre SEO, Optimizare si Link Building - martie 20, 2019
- Cum atragi backlink-uri tari pe nisele „plictisitoare” - februarie 19, 2019
Confirmări/Notificări